نوشته شده توسط : Rahim

طراحی وب سایت ها امروزه با شیوه های مختلفی انجام می پذیرد و این کار امروزه به عنوان یکی از پر درآمد ترین مشاغلی می باشد که در زمینه وب و اینترنت می توان به آن اشاره نمود. استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف تحت وب همانند HTML , ASP , ASP.Net , PHP و … بسته به نوع کار و نیا طراح وب مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین روش های دیگری نیز برای طراحی وب سایت ها موجود می باشد که از این روش ها می توان به طراحی سایت ها به صورت عکس و یا فلش اشاره نمود که این گونه طراحی مستلزم یادگیری اصول و تکنیک های مختلف گرافیکی و طراحی می باشد.
Flash Website Design Pro نام نرم افزاری حرفه ای می باشد که به کمک آن کاربران قادر به طراحی وب سایت های مختلف و زیبا به صورت فلش می باشند. این نرم افزار به کاربران این توانایی را می دهد تا با استفاده از قالب های آماده موجود در برنامه و بدون نیاز به یادگیری تکنیک ها و اصول طراحی و برنامه سازی فلش ، وب سایت های زیبایی را پدید آورند. در این نرم افزار می توان از آلبوم های عکس ، کلید های کنترلی ، افکت های مختلف حرکتی و تصویری ، افکت های مختلف برای متون و بسیاری از ویژگی های دیگر استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت flasheffect می باشد.

 

flash طراحی زیباترین سایت های فلش با Flash Website Design 2.0

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , فلش , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: افکت فلش برای طراحی سایت , ساختن سایت های تحت فلش , طراحی سایت تحت swf , طراحی وبسایت فلش ,
:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نرم افزار SWiSH Max برنامه یکی از بهترین و حرفه ای ترین و در عین حال ساده ترین برنامه برای ساخت کلیپهای فلش و تبلیغات اینترنتی میباشد.امروزه جایگاه کلیپهای فلاش و بنر های تبلیغاتی جای خود را در اینترنت باز کرده است ساخت آسان و گذاشتن کلمات و تصاویر با افکتهای خیره کننده یکی از کارهای این نرم افزار قدرتمند میباشد. با استفاده از این برنامه می توانید در کلیپهای خود از متن ، عکس ، صدا و تصویر و .. به راحتی بهره ببرید. می توانید از آن برای ساخت دکمه های فلش و دیگر جلوه های فلش برای به کار گیری در سایت و وبلاگ خود استفاده کنید و … نرم افزار SWiSH Max 4 مجهز به ۲۳۰ افکت زیبا و جدید برای گذاردن بر روی متون و تصاویر میباشد که قدرت شما را در خلق اثر چندین برابر می نماید . مجهز بودن به بخش برنامه نویسی مانند جاوا , ساخت خودکار اشکال ساده , توانایی قدرتمند Import و Export نمودن فایلهای SWF و همچنین توانایی بسیار جالب در کاهش فایلهای فلش به کمترین مقدار نیز گوشه ای از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند و محبوب می باشد که میتونید از پي سي ايكس دانلود کنید..

 

SWiSH Max طراحی حرفه ای کلیپ های فلش با نرم افزار SWiSH Max 4.0 Final

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , فلش , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: SWiSH Max , برنامه SWiSH Max , دانلود , دانلود SWiSH Max , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار SWiSH Max , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , طراحی حرفه ای کلیپ های فلش با نرم افزار SWiSH Max 4 , 0 Final , نرم افزار SWiSH Max ,
:: بازدید از این مطلب : 1140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

یک برنامه کوچک و ساده برای مشاهده فایل های فلش (SWF)، توسط این برنامه میتوانید همانند نرم افزار های نمایش فیلم، پخش فایل های فلش را کنترل کنید به جلو بروید و یا به عقب برگردید. همچنین میتوانید تنها با چند کلیک از فایل های فلش اسکرین سیور بسازید و با نصب آنها لذت ببرید، عکسبرداری از فایلهای فلش، ذخیره به عنوان پس زمینه ویندوز، دسته بندی فایلهای فلش در شاخه علاقه مندیها، تبدیل SWF به EXE و …. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میباشد.

 

flashplayer pro مشاهده حرفه ای فایل های فلش با Flash Player Pro 4.6 ( نسخه قابل حمل )

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , پخش ویدیو , بخش گرافیک , فلش , ,
:: برچسب‌ها: Flash Player Pro , برنامه Flash Player Pro , دانلود , دانلود Flash Player Pro , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دریافت Flash Player Pro , فلش پلیر , مشاهده فلش , نرم افزار Flash Player Pro , پخش حرفه ای فایل های فلش , پخش فایل فلش ,
:: بازدید از این مطلب : 1289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

 

AnvSoft Photo Flash Maker Platinum

با در اختیار داشتن Photo Flash Maker Platinum شما خواهید توانست به سادگی آب خوردن از ویدیو های FLV و موزیک های مورد علاقه تان اسلاید شو های خارق العاده ای در قالب SWF ساخته و آن ها در کامپیوتر مشاهده کرده ، بر روی دیسک های CD یا DVD به صورت خوداجرا رایت نموده ، در وب سایت تان استفاده نمایید و یا اینکه آنها را در سایت های ویدیوی آنلاین منتشر بسازید و به رخ سایر کاربران بکشانید .


 

شما چه چیز هایی را می توانید به اسلاید شو فلشتان بیافزایید ؟
تصاویر : فرمت های JPG ، TIFF ، BMP و PNG
– موزیک :فرمت های MP3 ، WMA و WAV
– ویدیو : فایلهای FLV


 

با AnvSoft Photo Flash Maker Platinum ، توانایی تولید چه چیزهایی را خواهید داشت ؟
- CD و DVD های هدیه
– اسلاید شو های فلش تک فایلی در قالب SWF و HTML
– ساخت اسلاید شو های دینامیک تحت فرمت های SWF ، HTML و XML


 

چگونه خواهید توانست اسلاید شو تان را منتشر کنید ؟
- با رایت کردن آنها بر روی دیسک های CD و DVD
– با فشرده کردن در فرمت های zip ، rar و ۷z
– آپلود کردن در سایت های انتشار رایگان وب نظیر Go2Album
– انتشار دادن در سایت یا وبلاگ شخصی تان

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , فلش , ,
:: برچسب‌ها: اسلاید شو , دانلود , دانلود AnvSoft Photo Flash Maker Platinum v5 , 31 , دانلود رایگان , درست کردن آلبوم دیجیتال , ساخت اسلاید شو , ساخت اسلاید شو های فلش , فلش , میکس کردن ویدیو های FLV , نرم افزار درست کردن اسلاید شو ,
:: بازدید از این مطلب : 1395
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد